czwartek, sierpnia 09, 2012

(Mk5) Włącznik hamulców / Brake switch

Rozczarowałem się wczoraj projektem włącznika świateł hamowania. Otóż włącznik ów jest tak debilnie zaprojektowany, że w pozycji wyjściowej światła pozostają włączone. Mało tego, w momencie wyjęcia go z miejsca dla niego przeznaczonego, popychacz przestaje wogóle rozłączać styki i jedyną możliwością wyłączenia świateł stopy jest wyjęcie wtyczki.I was so disappointed yesterday figuring out the design of the brake light switch. It is designed in a dumb way that the lights are normally on. Moreover, the moment you pull the switch out of its location the pushing rod stops breaking the circuit completely and the only way to turn off the brake lights is to pull out the plug.
Oznacza to mniej więcej tyle, że wyłącznik jest cały czas wciśnięty i dopiero naciśnięcie pedału hamulca zwalnia wyłącznik i włącza światła. Dodatkowo, sam popychacz ma możliwość regulacji długości w sposób dość beztroski: wystarczy mocniej przycisnąć i wpada do środka. Rezultat? Światła stopu świecące cały czas. Oczywiście przyczyna wczorajszego samoczynnego wpadnięcia popychacza do środka jest nieznana.What it means is the switch it pushed in all the time and pushing the brake pedal releases the switch rod and turns on the brake lights. In addition, the length of the pushing rod can be adjusted in the pretty careless way: push slightly harder and it will go in. Results? Brake lights on all the time. Of course it was not possible to determine what caused the switch rod to fall in on its own yesterday.
Blogger maly_szpiegu na to / said:

Witaj Kolego!
Szacunek za wiedzę jaką posiadasz! Czy istnieje możliwość skontaktowania się z Tobą mailowo lub telefonicznie?
Pozdrawiam
Jacek

6:48 AM  

Prześlij komentarz

<< Powrót / Close