Zauważyłem wyciek płynu w momencie kiedy zalewałem zbiornik pod korek. Ktoś gdzieś pisał, że przeciera się plastik zaraz pod wlewem przy zbiorniku płynu chłodzącego. U mnie wlew był w porządku. Przeciek wydaje się być na "kominie" - wystającej do góry części zbiornika płynu. I teraz nie wiem: taki był projekt, żeby ten komin był odpowietrznikiem czy zwyczajnie plastik puścił na łączeniu? | I noticed a leak od washer fluid when I was topping the tank. Somebody suggested the hole under the cap where the fluid intake touches the coolant tank. In my case it was not the problem. The leak was at the "chimney" - the part that sticks out on top of the washer fluid tank. And now I don't know if this is a design that the chimney is a breather or if the plactic seam leaks? |
2008 VW Touareg V10 TDI (7L), 1985 VW Jetta TD (19), 2014 Audi Q7 TDI (4L), 2010 VW Touareg V6 TDI (7L6 2)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz