Pompa zawiasów w Q7 zaczęła wawalać błąd przegrzania więc postanowiłem odświeżyć pompę. Robota zasadniczo taka sama jak w Turasie z wyjątkiem braku rurki wyjścia pod siedzeniem (przynajmniej w moim Q7). | Air suspension compressor started to throw out overheating error so I decided to refresh it. It is pretty much the same job as in a Touareg except for the lack of the tube for the underseat outlet (at least in my Q7). |
Głowica pompy w Audi (zestaw 4L0 698 010) | Pump head in Audi (kit 4L0 698 010) |
Głowica pompy w Touaregu (zestaw 100 698 010 A) | Pump head in Touareg (kit 100 698 010 A) |
Odświeżona pompa na miejscu | Refreshed pump back in its location |
Oczywiście VAG nie przestaje rozczarowywać na każdym kroku. W zestawie naprawczym do Touarega, którego nota bene nie można już dostać, oprócz osuszacza znajdowały się np. uszczelka tłoka pompy czy nowa rurka zasilająca pompę. | Of course VAG does not stop disappointing. In the Touareg pump repair kit, which by the way is no longer available, there was (among others) a new piston seal or a new supply tube. |
W zestawie naprawczym do Audi jest tylko osuszacz, nowa uszczelka głowicy i śruby. Kpina na całego. | In the Audi pump repair kit there is only a dryer, new head seal and bolts. A joke. |
2008 VW Touareg V10 TDI (7L), 1985 VW Jetta TD (19), 2014 Audi Q7 TDI (4L), 2010 VW Touareg V6 TDI (7L6 2)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz