Wczoraj w końcu zainstalowałem wszystko z powrotem po kilku dniach "wyprutych wnętrzności" :-) | Yesterday I finally installed back everything after few days of having the car in the "interior-torn-apart" state :-) |
1. Elektryczne siedzenia (skóra, podgrzewanie, pamięć ustawień fotela kierowcy) | 1. Power seats (leather, heated, driver's one with memory) |
---|
|
Kable do podrzewania już są, ale samo podgrzewanie musi poczekać na instalację Climatronica. | Heating is wired, but it does not work yet. It has to wait till Climatronic install. |
2. Czujnik ruchu i czujnik nachylenia samochodu | 2. Interior monitoring sensor and inclination sensor |
---|
|
|
|
Poszedłem na łatwiznę i wymieniłem całą wiązkę dachową (w zasadzie folię, bo kabli tam nie ma...). Plus jest taki, że wiązka jest od razu do osłony przeciwsłonecznej z wbudowanym pilotem do bramy garażu, więc jak tylko osłona przyjdzie, to będzie pięć minut roboty ze zmianą. Sama podsufitka jest zrobiona z 5 warstw i wymaga odrobiny cierpliwości, żeby wyciąć dziurę i nie uszkodzić zewnętrznej szmaty. | I decided to go the oem route and replaced the roof wiring harness (which is a foil in fact, not the actual wires...). The advantage is that the harness is for homelink visor as well, so right now homelink visor is a direct swap. The roof liner is made of 5 layers and it needs some patience to cut it properly without damaging the external cloth. |
3. Wyłącznik czujników ruchu i nachylenia | 3. Switch to disable inclination sensor and interior monitoring sensor. |
---|
|
W razie gdyby trzeba było samochód odholować, czy coś. | In case car needs to be towed or sth. |
4. Przeciągnąłem też wiązkę do czujnika światła/deszczu i lusterka samościemniającego. Jak tylko wymienię przednią szybę instaluję jedno i drugie. Na razie kabelki wystają z sufitu :-) . | 4. I also wired the rain/light sensor and self-dimming mirror. The wires are sticking out of the roof right now :-) . As soon as I replace the windshield, they are in. |
Zdobyłem fabryczną wiązkę i wyjąłem z niej kable, które mi były potrzebne. Poprowadziłem je tak jak były originalnie, więc mam zachowane kolory i jeśli kiedykolwiek zajdzie potrzeba robienia czegokolwiek z elektryką, nie powinno być żadnego problemu. Dodatkowo zdecydowałem się wymienić wszystkie niefabryczne kable, które do tej pory wpakowałem (włącznie z tą przeklętą wiązką od kompasu...). Zostały mi jeszcze trzy: syrena, przednie przeciwmgielne i światła ksenonowe. Cała reszta już jest fabryczna... | I got the factory wiring harness and I extracted the wires I was in need of. I routed them the way they are originally wired, so yes, I preserved color coding and in case anybody needs to do any type of electrical work in the future - there is no problem AT ALL. In fact I am in process of replacing every non-oem wire I installed to date with the factory one (including this damn compass harness...). There are three wiring harnesses I still need to replace: siren, front fogs and xenons. Everything else is oem... |
Nie robiłem tym razem zdjęć (zajęło by mi to jeszcze z tydzień), z wyjątkiem tego jednego, żeby pokazać co zostało wyjęte z samochodu: | I have not made any pics (it would took me another week), except for this one to show what was removed from the car: |
|
Damn. You're in deep. You must have a very understanding wife... I would be divorced by now if I tried all those mods myself...
Good luck!
Prześlij komentarz
<< Powrót / Close