poniedziałek, stycznia 15, 2007

(Mk5) Chip



RocketChip poziom 2. Ciśnienie turbiny: 1.0 Bar -> 1.3 Bar (zawór bezpieczeństwa ustawiony na 1.65 Bar). Co to dało? A tyle :-).
---
RocketChip Stage 2. Boost level: 15 PSI -> 18.5 PSI (boostvalve set to 24 PSI). Gains? Here :-).

Kilka fotek z instalacji. / Few shots from installation:



ECU




Oliver wyciąga kontroler. / Oliver taking out the ECU.




Kontroler wyciągnięty. / ECU taken out.




Numerki... / Numbers...




Jeff przy pracy / Jeff at work




Na stole operacyjnym / On the surgeon's table
Anonymous Anonimowy na to / said:

Brak komentarzy wiec bedzie pierwszy. Fajna stronka pomogła mi w wymianie klocków tylnych w moim aucie za co dziękuję. Sukcesywnie bede ja odwiedzał bo lubię takie tematy a i fotki uczciwe i wersja angielska tez bardzo pozyteczna. Pozdrawiam autora a dla zaparcia w modyfikacjach jestem pełen podziwu skad bierze na to czas gdy w USA tak szybko płynie. Byłem tam (pisze z Polski) kilka lat temu w okolicach NY i takie mam wspomnienia. Pozdrawiam "zorba"

3:15 PM  
Anonymous Anonimowy na to / said:

Szacunek dla wiedzy i umiejętności. Mam nadzieje,że blog będzie się dalej rozwijał.
Pozdrawiam Radek

11:55 AM  

Prześlij komentarz

<< Powrót / Close