piątek, grudnia 01, 2006
2010 VW Touareg V6 TDI (7L6 2):
- Modyfikacje / Retrofits
- Planowane / Planned
- Pamięć siedzeń / Memory seats
- W trakcie / In progress
- Zrobione / Done
- Tylne przeciwmgielne / Rear fog lights
- Lusterka / Mirrors
- Gaśnica / Fire extinguisher
- Hamulce 350mm / 350mm brakes
- Przeglądy / Maintenance:
- 130,000 mil/miles
- 120,000 mil/miles
- 110,000 mil/miles
- 100,000 mil/miles
- 90,000 mil/miles
- 80,000 mil/miles
2014 Audi Q7 TDI (4L):
- Modyfikacje / Retrofits
- Planowane / Planned
- Prawdziwe czujniki ciśnienia / Real TPMS
- Wyjście kompresora / Compressed air port
- Zrobione / Done
- Szyny bagażnika / Cargo Management
- Światła asymetryczne / E-codes
- Spryskiwacze / Washers
- Czarny fortepian / Piano black
- Europejskie tylne LEDy / Amber Club
- Lusterka / Mirrors
- Przeglądy / Maintenance:
- 155,000 mil/miles
- 145,000 mil/miles
- 135,000 mil/miles
- 125,000 mil/miles
- 115,000 mil/miles
- 105,000 mil/miles
- 95,000 mil/miles
- 85,000 mil/miles
- 75,000 mil/miles
- 65,000 mil/miles
- 55,000 mil/miles
2008 VW Touareg V10 TDI (7L):
- Modyfikacje / Retrofits
- Planowane / Planned
- Blokada tylnego mostu / Rear diff lock
- W trakcie / In progress
- RNS-510
- Wspornik koła zapasowego / Spare wheel carrier
- Łopatki zmiany biegów / Shifter paddles
- Zdalnie sterowane Webasto / Remotely controlled parking heater
- Zrobione / Done
- Szyny bagażnika / Cargo Management
- Czarny fortepian / Piano black
- Gaśnica / Fire extinguisher
- Trójkąt ostrzegawczy / Emergency triangle
- Tylne przeciwmgielne / Rear fog lights
- Światła w drzwiach / Door warning lights
- Lusterka / Mirrors
- Przeglądy / Maintenance:
- 150,000 mil/miles
- 140,000 mil/miles
- 130,000 mil/miles
- 120,000 mil/miles
- 110,000 mil/miles
- 100,000 mil/miles
- 90,000 mil/miles
- 80,000 mil/miles
- 70,000 mil/miles
- 60,000 mil/miles
- 50,000 mil/miles
2006 VW Jetta TDI (1K):
- Modyfikacje / Retrofits
- Planowane / Planned
Czujnik parkowania / Parking sensorsAssystent parkowania / Parking assistanceNapęd na 4 koła / 4-Motion- W trakcie / In progress
- Zrobione / Done
- Zawieszenie II / Suspension II
- Pakiet ospojlerowania / Body kit
- Hak / Trailer hitch
- Zawieszenie / Suspension
- Lusterka / Mirrors
- RNS-510 ver. E
- Gaśnica / Fire extinguisher
- MDI
- Kamera cofania / Rear View Camera
- Klamka bagażnika / Trunk handle
- Bluetooth
- Światła asymetryczne / E-codes
- Lusterka / Mirrors
- Bramka CAN / CAN Gateway
- RNS-510 ver. C
- Dynaudio
- Doświetlanie zakrętów / Cornering Lights
- Przednia osłona od GT / GT front
- Tylny znaczek / Rear badge
- Kierownica GTI z przyciskami / GTI Multi Function Steering Wheel
- Koło zapasowe / Spare tyre
- Felgi Detroit 18" / Rims Detroit 18"
- Hamulce R32 / R32 Brakes
- Tylne oświetlenie przestrzeni nóg / Rear foot-well light
Cyfrowy System Dźwięku / Digital Sound System- Tylna osłona przeciwsłoneczna / Rear sun blind
- Tylna lampa sufitowa / Rear dome light
- Inwerter 115V/230V / Inverter 115V/230V
- Kontroler komfortu / Hi-line CCC
- Podgrzewane siedzienia / Heated seats
- Klimatronik / Climatronic
- MFA+
- Pilot garażu / Home-link
- Czujnik deszczu/zmierzchu i lusterko samościemniające / Rain-light sensor and self-dimming mirror
- RNS-510
- Siedzenia z pamięcią / Memory seats
- Alarm
- Stabilizator od Passat 4Motion / Passat 4Motion Sway Bar
- Ksenony z samopoziomowaniem/ HIDs with autoleveling
- Osłona dolna / Skid plate
- Lusterka / Mirrors
- Światła przeciwmgielne / Anti-fogs
- Kontroler elektroniki / Hi-line CEC
- Chip
- Koło zamachowe G60 i sprzęgł‚o VR6 / G60 flywheel & VR6 clutch
- Zawór bezpieczeństwa turbiny / Boost valve
- Wskaźnik ciśnienia turbiny / Boost gauge
- Sprężyny / Springs
- Felgi Vision V 18" / Rims Vision V 18"
- Europejskie tylne LEDy / Amber Club
- Europejski wyłącznik świateł / Euroswitch
- Wyłączenie Dziennych świateł / Disabling Daytime Running Lights
- Odbojniki / Lift-pads
- Szuflada pod siedzeniem / Under-seat drawer
- Schowek kierowcy / Dash Cubby
- Wymiana centralnego nawiewu / Replacing central vent
- Uchwyt na kubki / Euro Cupholder
- Kontrolka niezapiętych pasów / Seat-belt control light
- Wieszak na siaty / Trunk hook
- Przedni znaczek / Front badge
- Zatkaj-dziura / Hole cover
- Białe światła obrysowujące / Clear side markers
- Przeglądy / Maintenance:
- 210,000 mil/miles
- 200,000 mil/miles
- 190,000 mil/miles
- 180,000 mil/miles
- 170,000 mil/miles
- 160,000 mil/miles
- 150,000 mil/miles
- 140,000 mil/miles
- 130,000 mil/miles
- 120,000 mil/miles
- 110,000 mil/miles
- 100,000 mil/miles
- 90,000 mil/miles
- 80,000 mil/miles
- 70,000 mil/miles
- 60,000 mil/miles
- 50,000 mil/miles
- 40,000 mil/miles
- 30,000 mil/miles
- 20,000 mil/miles
- 10,000 mil/miles
- 5,000 mil/miles
Poprzednie przebłyski świadomości / Previous shines of consciousness
- Kłody pod nogi / Obstacles
- Nowe obuwie / New shoes
- Zatkajdziura / Hole cover
- Sprężyny - instalacja / Springs - install
- Sprężyny / Springs
- Koła / Wheels
- Zawór bezpieczeństwa turbiny - część 3 / Boost val...
- Wymiana tylnych klocków hamulcowych / Changing rea...
- Wymiana skrzyni biegów / Transmission replacement
- Zawór bezpieczeństwa turbiny - część 2 / Boost val...
Problemy z turbosprężarkami dotykają coraz większej liczby aut. Choć teoretycznie turbina powinna starczyć na całe „życie” silnika, z wielu powodów jej żywotność okazuje się znacznie krótsza. W dieslach trwałość turbiny szacuje się na około 150-200 tys. km. W jednostkach benzynowych wytrzymują one nieco dłużej, co wynika m.in. z prostszej konstrukcji, a także z innych warunków pracy. W przypadku silników Diesla zdecydowana większość turbosprężarek ma konstrukcję ze zmienną geometrią, przez co wzrasta ich cena, a naprawa jest niemożliwa bądź nie przynosi spodziewanych efektów. W benzyniakach jak na razie stosuje się niemal wyłącznie turbosprężarki ze stałą geometrią, które się regeneruje, i to z dobrym skutkiem. Jest to możliwe ze względu na łatwy dostęp do oryginalnych części zamiennych. Jeśli do tego warsztat wykonujący [url=http://regeneracja-turbosprezarek.pl]regeneracja turbosprężarek[/url] ma odpowiednie wyważarki (również do wyważania dynamicznego), zregenerowana turbina pod względem jakości powinna dorównywać nowej, a koszt naprawy to 600-1200 zł. Naprawa nie zawsze możliwa Naprawa turbiny ze zmienną geometrią budzi dużo kontrowersji. Producenci nie dostarczają do nich oryginalnych części, poza tym warsztaty nie dysponują specjalistycznymi urządzeniami do pomiaru natężenia przepływu powietrza. Z tych powodów teoretycznie nie ma możliwości wykonania profesjonalnej naprawy takiej turbosprężarki, dającej gwarancję, że będzie miała ona odpowiednią wydajność przy konkretnych obrotach silnika.
Wymiana sprzęgła w moim aucie była istną katorgą, bo wraz ze sprzęgłem musiałem wymienić też skrzynię biegów. Udało mi się całe szczęście dostać szybką pożyczkę z https://taktofinanse.pl/pozyczka-takto. Auto całe szczęście udało się szybko naprawić i mogłem znowu dojeżdżać nim do pracy
Prześlij komentarz
<< Powrót / Close