(7L6 2) Przegląd 80 tys. mil / 80k miles inspection
Wymiana: 1. Olej + filtr 2. Filtr powietrza 3. Filtr paliwa 4. Filtr kabiny 5. Pióra wycieraczek 6. Zamiana kół tył-przód 7. Uzupełnić płyn DEF/UREA | Change: 1. Oil + filter 2. Air filter 3. Fuel filter 4. Cabin filter 5. Wiper blades 6. Tire rotation front-rear 7. Refill DEF/UREA fluid |
Zamówiłem zawór Fumoto chyba z miesiąc temu, pewnie wydobyli rudę miedzi :-). Pewnie założę przy następnej zmianie oleju. Razem z metalową osłoną miski jak V10 (7L0825235G). | Ordered Fumoto Valve a month ago, maybe they started mining copper ore :-). I will install with the next oil change. Together with the metal belly pan as in V10 (7L0825235G). |
Przednie hamulce są do roboty (lampka się zaświeciła). Tylne zrobił jeszcze diler VW przed sprzedażą, ale przód będę musiał sam zrobić. W sumie dobrze, bo wywalę hamulce 330mm i wrzucę hamulce 350mm (takie jak w V10 i w Q7, przynajmniej łatwiej będzie spamiętać numery części). | Front brakes need replacement (the light is on). The rear ones were replaced by the VW dealer before the sale, but the front was not included. I plan to upgrade the 330mm front ones to 350mm ones (same as in V10 and Q7, it will be easier to remember part numbers). |
Turbosprężarka jest najprawdopodobniej do wymiany. Pluje olejem i na zewnątrz (cały tył silnika jest zachlapany) i do wewnątrz (złączki przy interkulerach są całe mokre). Samochód jest na gwarancji po skandalu z emisją spalin i turbina tej gwarancji podlega więc jutro zadzwonię do dilera, niech się szykują na robotę. | Turbocharges is most likely shot. It spits oil outside (the rear of the engine is oil stained) and inside (the intercooler connections are all oil wet). The car is under post emission fix warranty and turbocharger seems to be covered, so I will call the dealership tomorrow to find out when they can fix it. |
Prześlij komentarz
<< Powrót / Close