niedziela, maja 31, 2009

Felgi Detroit 18" / Rims Detroit 18"

Z myślą o zimowych oponach udało mi się kupić felgi Detroit 18" od Golfa GTI. Z hamulcami 345mm/310mm felgi 16" są za małe i niewiele felg 17" pasuje, więc nie zostało nic innego jak tylko nabyć 18". Cena była okazyjna (25% ceny sklepowej), felgi są w bardzo dobrym stanie. W sam raz na zimowe opony.Thinking about winter tyres, I bought a set of Detroit 18" rims from Golf GTI. Having big brakes (345mm/310mm) 16" rims are too small and hardly any 17" rims fit, so the only choice was 18". The price was excellent (25% of MSRP), rims are in very good shape. Excellent for winter tires.
Detroit 7.5Jx18H2 ET51 (1K0 601 025 BA 16Z)
Felgi produkuje Ronal, zgadnijcie gdzie...Rims are made by Ronal, guess where...
A propos, felgi o takim samym kształcie, ale 17" nazywają się Denver.BTW rims of the same shape but of 17" size are called Denver.
Anonymous mil na to / said:

W pierwszej chwili pomyślałem, że postanowiłeś zmienić dotychczasowe, bo jak w poprzednim wpisie zobaczyłem przytarty przód, to... ojojoj! Coś Ty tam zrobił?

No i czy w ogóle ktoś produkuje zimowe opony na felgi 18"? :-)

9:47 PM  
Blogger Wujek Zdzisek z Ameryki na to / said:

Zimówki 18" raczej się znajdą.

Wczoraj wymyłem te nowe felgi i są w znacznie lepszym stanie niż moje stare Vision V. Niestety są węższe i dlatego wolę je zostawić na zimę.

Mam gorszy problem, bo zapasowe ma 16" i nie mogę nigdzie znaleźć 18" stalowej felgi. Dopóki tylne hamulce były małe, nie było problemu. Teraz już nigdzie nie założę tej szesnastki.

10:17 AM  
Anonymous Anonimowy na to / said:

To 16" nie wchodzi na tarcze tylne 310mm? Wiem, że można założyć na przednią tarczę 312mm z grupy VW spokojnie, stąd moje pytanie. Może poszukaj jakiejś pojedynczej 17" alu, bo 18" stalowej na pewno nie znajdziesz, co nie jest złe (musiałaby mieć bardzo dużą masę).

8:27 AM  
Blogger Wujek Zdzisek z Ameryki na to / said:

nie wiem czy 16" wejdzie na 312mm. nie widziałem GTI na 16". natomiast 16" nie wejdzie na pewno na 345mm. i tylko niektóre 17" mieszczą się na 345mm. znalazłem już stalową dojazdową 18". R32 ma taką w zapasie.

9:16 PM  
Anonymous Anonimowy na to / said:

GTI mają w zapasie 16" (przynajmniej w Europie) i dużo osób jeździ na 16-sktach w zimę. Po założeniu na 312 między zaciskiem a felgą jest jeszcze miejsce na dwie karty kredytowe. Jeśli by weszła 16 na Twoje tarcze tylne, nie musiałbyś kupować tej większej felgi, a w razie draki tylko przełożyć przód z tyłem;)
Pozdrawiam

9:31 PM  
Blogger bodek_kamil na to / said:

Witam. Muszę Cię pochwalić za strone internetowa, jest super. Mam pytanie, kiedy pokażesz jak zmienic kierownice na GTI, ja zmienilem ale nie działa, Ty napewno opiszesz jaki sterownik zamontowac i jaką wiązkę kabli i co zmienic w programie. Twoje opisy sa niesamowicie przydatne dla fanow VW

12:55 PM  
Anonymous Anonimowy na to / said:

W moim GTI na fabrycznych Detroit-ach,producentem jest BBS.
Czy te nowe hamulce(klocki i tarcze) są od brembo?
Ile w Stanach kosztuje zestaw który założyłeś u siebie?

3:25 PM  
Blogger Wujek Zdzisek z Ameryki na to / said:

Nie wiem kto jest robi te hamulce dla VW, ale to są fabryczne hamulce z EOSa 3.6 4Motion.

Ja je kupiłem w częściach w kilku źródłach. Nowy komplet przód i tył kosztuje koło $2k.

6:10 PM  
Anonymous Anonimowy na to / said:

pozdrawiam i podziwiam
wielki szacunek za prace i serce
nudel-tychy

3:01 PM  
Blogger SCV na to / said:

I have DENVER rims and I saw Detroit and both are BBS and were factory fitted on mkv GTI from 206 and late 2007. Ronal also produce rims for vw and skoda but as far as I know mkv gti rims are BBS.

7:39 AM  

Prześlij komentarz

<< Powrót / Close