Zasadniczo sam olej i filtr oleju. Opony zmieniłem na zimówki przy robieniu hamulców a płyn DEF też jakoś niedawno dolewałem. Z dobrych wieści: wymiana modułu zawiasu pnumatycznego pomogła tylko połowicznie. Jeden z czujników przyspieszenia (lewy przód) był pęknięty na zalanej żywicy i wciągał wodę. Po wymianie zawias przestał wywalać błędy. Za to wysrała się gdzieś instalacja czujników zużycia klocków hamulcowych. Wymieniłem czujniki razem z resztą, ale zegary cały czas wywalają ostrzeżenie o zużytych klockach. Przejechałem dzisiaj miernikiem wszystkie czujniki. Na wiosnę przy zmianie kół na letnie spróbuję sprawdzić połączenia między kołami i zegarami. Ostrzeżenia oczywiście nie da się wykodować (jak to można było zrobić w Jetce), więc jeśli rzeczywiście instalacja padła gdzieś między kołami, to trzeba będzie sprawdzić pin na zegarach, który odpowiada za te zafajdane czujniki i zewrzeć go do masy... | This time this was just oil and oil filter. I rotated winter tires when I was changing brakes and I added DEF UREA some times ago. Good news: the replacement of air suspension control module helped only halfway. One of the acceleration sensors (front left) was cracked on the resin side and was soaking with water. After the replacement suspension stopped throwing errors. However, the brake pad sensor wiring harness stopped working. I replaced the sensors when I did the brakes, but there is still a brake pads error on the dashboard. I checked all the sensors with the multimeter today. In the Spring when I will be putting summer tires I will try checking connections between wheels and dashboard. The warning light cannot be coded out (as opposed to Jetta), so if the wiring harness between wheels is shot I would have to check pin on the dashboard connector which is responsbile for these crappy sensors and short it to the ground... |
Prześlij komentarz
<< Powrót / Close