Jak zakładałem zimówki, to wiedziałem, że jedna letnia opona będzie do sprawdzenia, bo uchodziło z niej notorycznie powietrze. Okazało się, że uchodziło w pięciu miejscach: na wentylu (uszczelka czujnika ciśnienia) i w czterech miejscach na obwodzie. Nie uwierzyłbym, gdybym nie zobaczył, że takie cudo jest możliwe: guma nie była przebita, a bombelki powietrza leciały. Opony były dosyć zjeżdżone więc zdecydowałem się wymienić cały komplet. Do tego nowe końcówki wentyli. Nie wybrzydzałem za bardzo i wziąłem te same Continental CrossContact LX25 XL 275/45R-20 110V. | When I was switching to winter ones, I knew one of the summer tires required checking as it was notoriously leaking air. Turned out the air was leaking in 5 spots: at valve stem (tpms sensor seal) and at 4 spots aroung the tire. I wouldn't belive it was possible if I have not seen it: the rubber did not seem to be punctured, but the bubbles were still popping up. The tires were worn out well, so I decided to replace the whole set. Plus the 4 new valve stems. I did not really have time to pick so I went with the same Continental CrossContact LX25 XL 275/45R-20 110V. |
Prześlij komentarz
<< Powrót / Close