Oryginalnie listwy były w kolorze 5U4 Burr Walnut i szczerze mówiąc wyglądały dość komicznie razem z antracytową tapicerką. Dodatkowo jeszcze po zamontowaniu RNS-510 doszła czerń panelu, więc ostatecznie stwierdziłem, że trzeba wymienić ten brąz orzecha na czerń fortepianu. | The car originally came with 5U4 Burr Walnut wood trim and frankly speaking it looked quite ridiculous together with the anthracite interior. In addition after installing RNS-510 additional colour of black panel was added to the mix, so I finally decided to change that walnut brown for piano black. |
Najbardziej upierdliwym momentem okazała się wymiana panelu środkowego, bo element który dostałem nie miał otworu na przycisk Start-Stop. Co mi pozostało? Pieprzony Dremel. Na szczęście okazało się, że element miał przetłoczenie od spodu gdzie powinien być otwór. Zakleiłem taśmą papierową lakierowaną stronę i frezem walcowym wyciąłem dziurę od drugiej strony. Nie ma ani JEDNEGO odprysku na lakierze, a otwór jest prawie idealnie okrągły. Sukces! Najdziwniejsze jest jednak to, że zarówno część z otworem jak i bez otworu mają ten sam numer części. | The most PITA moment was to replace the center console part, because it turned out the part did not have a hole for Start-Stop button. What could I do? Use a freaking Dremel. Fortunately there was a recessed part from the bottom marking the location of the hole. I use painters tape on the lacquer side and milled the round hole from the other side. There is not a SINGLE chip on the lacquer and the hole is almost perfectly round. Success! The most unusual is the fact that both part with the hole and part without the hole have the same part number. |
Prześlij komentarz
<< Powrót / Close