(4L) Przegląd 75 tys. mil / 75k miles inspection
Wymiana jak przy 80 (40) tysi w VW: 1. Olej + filtr 2. Filtr powietrza 3. Filtr paliwa 4. Filtr kabiny 5. Pióra wycieraczek 6. Zamiana kół tył-przód 7. Uzupełnić płyn DEF/UREA | Standard change as at 80K (40K) in VW: 1. Oil + filter 2. Air filter 3. Fuel filter 4. Cabin filter 5. Wiper blades 6. Tire rotation front-rear 7. Refill DEF/UREA fluid |
Zawór Fumoto | Fumoto Valve |
---|---|
Spuszczanie oleju w tym silniku to męka: korek jest skierowany w dół i sika olejem już przy odkręcaniu, więc oczywiście wszzysto polane olejem. Postanowiłem wrzucić więc zawór. Udało mi się upchać wersję SX. Wydaje mi się, że będzie lepszy niż zwykły z dwóch powodów: po pierwsze uszczelnienie na gumowym oringu a nie na tekturowej uszczelce, a po drugie odpływ można skierować w dowolną stronę (olej nie będzie ciekł po wsporniku silnika). | Draining oil is a dirty job with this engine: the plug is directed downward and i oil is draining as soon as you loosen the plug so obviously everything is covered in oil. I decided to try the Fumoto valve. And I was able to squeeze in SX version. I think it should be better than the regular version because of two reasons: a) this version uses rubber o-ring instead of paper seal and b) it can be directed to any side so the oil won't be dripping over the engine support. |
Odstęp od wspornika silnika to jakieś 5-6 mm więc myślę, że nie powinno być problemu. | The space between the valve and engine support is about 1/4" so hopefully it should be ok. |
Prześlij komentarz
<< Powrót / Close