piątek, grudnia 18, 2020

(1K) Ostatnia gumka / Last bushing

Jak wymieniałem wahacze i zwrotnice wymieniłem przednie gumy i przeguby kulowe. Nie wymieniłem tylnych gum, bo chciałem coś lepszego niż standardowe podziurkowane dziadostwo. W końcu mi się udało: wersja od Audi S3/RS3 (1K0199231N/1K0199232N) okazała się tym czego szukałem.When I was upgrading hubs and control arms I replaced front bushings and ball joints. I did not replace rear bushings bacause I was looking for sth better that regular perforated piece of junk. Finally I was lucky: Audi S3/RS3 version (1K0199231N/1K0199232N) turned out to be what I was looking for.
Nie jest to konieczne, ale ja skorzystałem z narzędzia T10096. Chciałem się po prostu upewnić, że gumy będą w tym samym miejscu.It is not necessary, but I used special tool T10096. I wanted to makde sure the bushings are in the same place.
Wrażenia z jazdy: czuć bardziej nierówności drogi, ale mnie to odpowiada.Driving impressions: the ride is rougher, but I personally like it.