sobota, września 19, 2020

(4L) Nowy akumulator/New battery

Coś mi się zdaje, że Kessy i jego sławetne klamki dają znać również w Audi, bo akumulator padł. Kupiłem nowy, ale postanowiłem odłączć czujniki dotyku w klamkach. Nie odłączałem całych klamek tylko wypiąłem pin czujnika dotyku na złączce w słupkach: pin 15 w każdych drzwiach. Dwie klamki po prawej stronie dalej wywalają błąd przycisków, więc pewnie je wymienię dla świętego spokoju.I have a feeling Kessy and its infamous door handles are dying because the battery died. I got a new battery, but I decided to disconnect Kessy touch sensors in door handles. I did not disconnect door handles, I just pulled out touch sensor pins at the pillar connectors: pin 15 in every door. Both right handles are still throwing switch codes, so I will most likely replace them eventually.