Jak to mówią do zrzygania :-). W Turasie co prawda lampka zaświeciła się wcześniej niż w Q7, ale Q7 doklepało właśnie 145 tysięcy mil (wymiana oleju wkrótce), więc miało priorytet. Poszło jak wcześniej bez żadnych problemów. Zauważyłem jednak, że o ile w Turasie przednie hamulce były mocno zeżarte (w porównaniu do Q7) o tyle tył sprawiał wrażenie jakby kiepsko był używany, bo klocki i tarcze były zużyte o wiele MNIEJ niż w Q7. Trzeba się będzie temu przyjrzeć. Być może dobrze by zrobiła wymiana płynu hamulcowego. Swoją drogą przednie klocki w tych samochodach to jest niezły przekręt: zanim się dobrze dotrą, to już się zetrą. Czyli co zrobić, żeby klient przyjeżdżał na wymianę jak najczęściej. | I am getting sick and tired :-). Touareg brakes were due slightly earlier than Q7, but Q7 just got 145k miles on the odometer (oil change soon), so it was a priority. The brake job in 'egg was as smooth as previous Q7 brake job. I noticed that front brakes in 'egg were much more worn out comparing to Q7. It was especially surprising becase the rear pads and rotors were worn out much LESS. Not sure what might causing this, but I have to take a closer look. Maybe I should consider changing brake fluid. By the way, the front pads in these cars are just a rip-off: they are worn out when they fully break in. Another way to make sure the customer will come back for another brake job soon. |
Prześlij komentarz
<< Powrót / Close