Hamownia - wyniki / Dyno session - results
Trochę szkoda, że hamownia była innercyjna i nie było możliwości zrobienia próby pod obciążeniem, ale i tak jest nieźle:
Moc: 115kW przy 3,500 obrotów (fabrycznie: 75kW - 55% przyrostu) Moment: 345Nm przy 2,750 obrotów (fabrycznie: 240Nm - 44% przyrostu)
Byłem obiektem kpin kilku innych kierówców, którzy przyjechali czymś co ma pewnie ze 400 koni, ale żaden z nich nie ma spalania na poziomie 5-6 litrów na 100km :-). Nie mówiąc o tym, że 55% przyrostu mocy tylko z wymiany sprzęgła i wgrania wiruska :-).
---
Pity it was an inertia dynamometer and there was no chance to make a run under load, but I guess it is still quite good result:
Power: 155hp at 3,500 rpms (stock: 100hp - 55% gain) Torque: 255ft-lbs at 2,750 rpms (stock: 177ft-lbs - 44% gain)
There were few other drivers there joking at me, as they arrived with sth probably powered by 400hp engine, but none of these cars had 40+ MPG economy :-). Plus, I got 55% increase in power just from installation of clutch and uploading a virus :-).
Byłem obiektem kpin kilku innych kierówców, którzy przyjechali czymś co ma pewnie ze 400 koni, ale żaden z nich nie ma spalania na poziomie 5-6 litrów na 100km :-). Nie mówiąc o tym, że 55% przyrostu mocy tylko z wymiany sprzęgła i wgrania wiruska :-).
---
Pity it was an inertia dynamometer and there was no chance to make a run under load, but I guess it is still quite good result:
There were few other drivers there joking at me, as they arrived with sth probably powered by 400hp engine, but none of these cars had 40+ MPG economy :-). Plus, I got 55% increase in power just from installation of clutch and uploading a virus :-).
Great increases! Nice.
400hp--with low MPG. How 80's can you get? (They probably voted for Bush too.)
Prześlij komentarz
<< Powrót / Close