poniedziałek, sierpnia 07, 2006

Swonick - naprawa gwarancyjna 2 / Swonick - warranty repair visit 2

Zawiozłem Swonicka do serwisu po raz drugi. Nic z tego co poprzednio zgłosiłem nie naprawili:

1. Środkowe światło stopu w nocy odbija się od tylnej szyby i nic nie widać - jak dla mnie to jest błąd w sztuce w projekcie, bo przy tym nachyleniu szyby nawet jeśli przykleją światło do szyby i nie będzie się odbijać od powierchni wewnętrznej, to odbije się od powierzchni zewnętrznej i refleks idzie w kierunku środka szyby. Nie wiem po jaką cholerę zmienili lokalikację tego światła z dolnej części szyby (w Mk4) na górną (Mk5)...
2. Prawa tylna szyba ma nadwrażliwy czujnik "przycięcia" i sama się otwiera przy zamykaniu. Jest to o tyle wnerwiające, że często zamykam szyby zdalnie kluczykiem i już mi się zdarzyło zostawić szybę otwartą.
3. Cieknie olej na skrzyni, podobno z jakiegoś innego korka. Zobaczymy.
4. Przy maksymalnym skręcie kół słychać szuranie przy ruszaniu.
5. Sprzęgło drga przy włączaniu - to podobno przypadłość diesli, ale już czytałem przypadki, że się komuś sprzęgło rozsypało, więc niech lepiej sprawdzą.

Na wszelki wypadek kazałem nie dotykać tylnych świateł po ostatnich przejściach.
---
I took Swonick for a warranty repair for a second time. Out of all the issues previously reported nothing was fixed:

1. The middle brake light glares on the rear window block the visibility behind the car at night. In my opinion it is a design flow. The light beam reflexes not only on the internal surface, but also on the external surface. I have no clue why they changed the location of the middle brake light from the bottom (Mk4) to the top (Mk5)...
2. Right rear window has the pinch controller oversensitive and it opens on its own upon closing. This is annoying, as I usually close the windows with a key remote, and it happened to leave the window open.
3. The oil still leaks from the transmission. They said from another plug. We'll see.
4. There is a noise at full turn of the wheel while starting driving.
5. The clutch shudders. I was told it is a feature of diesels, but I also heard of some broken clutches, so I let them take a look.

And just in case I told them not to touch the tails.